כמה דברים שלא ידעתם על אימון אירובי:

אימון אירובי הוא אימון המשפר את סיבולת שרירי הגוף והלב, ומעלה את רמת האנרגיה הגופנית. פעילות אירובית משפרת את תפקוד הלב וכלי הדם ואת צריכת החמצן, מפחיתה את גורמי הסיכון הקשורים במחלות כרוניות, משפרת את התחושה האישית בהיבט הפסיכולוגי, מעלה את מצב הרוח ומורידה דיכאון ובכך מעלה את איכות חייו של המתעמל המבוגר.

כדאי להתמיד בפעילות אירובית. חשוב לדעת, שאימון אירובי נחשב לאפקטיבי, כאשר עושים אותו לאורך זמן, וזמן הפעילות בכל פעם הוא החל מ-7 דקות. לאירובי מגוון פעילויות, כגון: צעדה, ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה.
לאירובי מגוון פעילויות, כגון: צעדה, ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה. בחר בפעילות המהנה והנגישה לך ביותר. התעמל כפי יכולתך ובהתאמה אישית במקום בטוח, מואר, ללא מכשולים בבית, בטבע, בחדר כושר. הקפד להיות מאוזן ברמת הסוכר בגוף. 

תדירות האימונים חייבת להתאים לך ולגופך. במקרה של בעיות בריאות, אפילו מספר דקות חשובות. לאנשים עם בעיות בריאות, עוצמת הפעילות צריכה להיות "בינונית" לפי הסולם של בורג, ותחושת המאמץ "בינוני" לפי מבחן הדיבור.

כל אימון אירובי, יתחיל ב- 7 דקות חימום, אשר תפקידו לחמם את הגוף ואת השרירים אותם מפעילים בזמן האימון. בנוסף, כל אימון יסתיים ב-5 דקות מתיחות על השרירים שעליהם עבדנו באימון.
התעמל בבגדים ונעלים נוחות.  ניתן להתעמל בליווי מוסיקה, לבד או בחברה.

הנחיות לפעילות אירובית בהתאמה לגיל המבוגר לפי  סולם בורג

רמת אימון

נמוך

בינוני-ממוצע

בינוני-טוב

גבוה

עצימות

נמוכה

בינונית-ממוצע

בינונית-טוב

גבוה

משך

2-10 ד'

20-30 ד'

30-40 ד'

40-60 ד'

תדירות

2-5

3-5 ד'

3-5

4-5